alldeles för tidigt en fredag

aaaaaaalå jag läste precis aftonbladet (som jag gör varje morgon (a) hihi) och shit asså en kvinna hade 6 ungar sen fick hon åttlingar!!! jaja men de är ju ingen match. tja jag har ju bara 13 syskon!
 åherre! tänka sig, tänk vad mat dom måste inhandla God va pengar :S nej för mig tror jag de skulle räcka fint med 2 småttingar hihi

 men långt fram i tiden! jag ska ut o resa o sånt, vill inte bli en tidig mamma nejtack. vill ha mitt liv kvar vara oberoende ett tag lixom. jag har 3 syskon o de tycker jag är jobbigt, visst jag står ut o de är kul ibland men i Thai där var jag som extramamma också så. nejnejnej säger vi om de.

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0